Klanttevredenheidsonderzoek

Sinds 1 januari 2016 vragen wij onze patiënten om mee te doen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek is bedoeld om de kwaliteit rond logopedische behandelingen te meten. De meting maakt inzichtelijk op welke punten patiënten goede ervaringen hebben en waar nog verbetering mogelijk is.

Ook worden de resultaten gebruikt om vergelijkend onderzoek te doen naar de prestaties van verschillende praktijken.

Hoe gaat het in zijn werk 

Na afloop van de behandeling ontvangt u (als u toestemming heeft gegeven) via de e-mail een uitnodiging om een vragenlijst in te vullen.
De vragenlijst gaat over uw ervaringen rondom de ontvangen logopedische zorg.
Met het invullen van de vragenlijst helpt u ons om onze kwaliteit te verbeteren te waarborgen.

Privacy

De vragenlijst wordt anoniem verwerkt door een onafhankelijk meetbureau. Deelname aan het onderzoek is geheel vrijwillig en heeft geen gevolgen voor de behandeling.

Opmerkingen van cliënten

Dank voor alle goede hulp!!! Dankzij jou een vliegende start bij mijn nieuwe werkgever kunnen maken!

Dank voor de prettige samenwerking, ons kind voelde zich erg thuis.

Deskundige professional & fantastisch mens! Altijd hartelijk en belangstellend. Mijn kind ging graag naar haar toe.

Hele fijne benadering richting kinderen.

Snel geleerd, nooit gedacht dat ik het kon leren en ook nog zo snel. İk ben heel dankbaar.

Het was erg fijn bij jou, bedankt voor de behandeling van mijn zoontje